Huawei MediaPad T1 10 recenze.0 LTE: dvě strany téže tablety

Určitou shodou je, že písmeno „T“ v čísle modelu se obvykle uděluje zařízením střední třídy. Nejprve s tímto písmenem přišla řada smartphonů od společnosti Sony a nyní se k němu dostala společnost Huawei – a všechny produkty jsou opět z kategorie střední třídy. MediaPad T1 8 vyšel jako první.0 – zcela základní, bez příkras. Dokázal však telefonovat, podporoval přenos dat v sítích 3G a jeho cena se pohybovala kolem deseti tisíc koruna. Pro ty, kteří nemají v úmyslu hrát 3D hry, je to to pravé.

Společnost Huawei nedávno rozšířila svou řadu MediaPad T1 a uvedla na trh další dva tablety – sedmipalcový a desetipalcový. V testování máme starší model, jehož celý název je Huawei MediaPad T1 10.0 LTE. Desítka a sedmička mají velmi podobné specifikace – liší se vlastně jen obrazovkami a několika drobnými detaily.

⇡#Vzhled a ergonomie

MediaPad T1 10 má vzhled a vlastnosti.0 není příliš pozoruhodná. Dá se říci, že je to prostě tablet bez příkras – žádné výrazné prvky v designu zařízení. Na přední straně není kromě displeje, fotoaparátu a snímače přiblížení nic. Objektiv fotoaparátu není dobře umístěn – 10palcové tablety se častěji používají v orientaci na šířku a v tomto případě hrozí, že objektiv bude podvržený. Je zvláštní, že objektiv nebyl umístěn nad obrazovkou – tam by vypadal vhodněji.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE

Ukázalo se, že gadget je poměrně kompaktní. Tělo je tenké, jen 8,3 milimetru tlusté, takže se ideálně vejde do velmi malých kapes v kabelkách a batozích. A rámečky kolem obrazovky nejsou příliš velké. Váží také poměrně málo – 450 gramů. U desetipalcového tabletu jsou rozměry a hmotnost více než přijatelné: velmi chválený iPad Air 2 váží jen o několik gramů méně, i když tloušťka je samozřejmě znatelně odlišná – 6,1 mm.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – přední panel

Pomineme-li zvláštní umístění předního fotoaparátu, je MediaPad T1 10 ergonomicky v pořádku.0 v pořádku. Tlačítka napájení a hlasitosti jsou na horní straně (při orientaci tabletu na šířku), těsně pod ukazováčkem. Tlačítka mají krátký a „průhledný“ tah. Univerzální 3,5mm audio konektor pro kabelové připojení náhlavní soupravy je na levé straně. Drát od sluchátek nepřekáží při používání zařízení – má dobré umístění. Zadní fotoaparát a jeho blesk lze také snadno zakrýt prsty.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – boční konce

Na horní hranici jsou také sloty pro karty microSD a micro-SIM. Jsou ukryty pod běžným plastovým krytem.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – sloty pro paměťovou kartu a sim kartu

Rozhraní Micro-USB 2.0 je umístěna na pravém palci. Jediný mikrofon je vedle něj. MediaPad T1 10 je zřejmě vybaven systémem aktivního potlačení hluku.0 ne. Spodní konec kufříku je prázdný.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – pravý okraj

Kryt tabletu je vyroben převážně z kovu. Hlavní zadní panel je kovový s bílými plastovými vložkami na obou stranách. V jednom z nich je umístěn objektiv hlavního pětimegapixelového fotoaparátu s LED bleskem a mřížka reproduktoru.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – zadní panel

Kvalita konstrukce tabletu je uspokojivá – během týdenního testování jsme nezaznamenali žádné vrzání ani skřípání, nicméně při tlačení do stran se znatelně prohýbá. Pravděpodobně chybí nějaká zpevňující žebra. Nicméně na matrici nejsou žádné barevné šmouhy – a dobře.

HUAWEI MediaPad M6

Tablet má široký pozorovací úhel a nezahřívá se při dlouhé práci a díky tomu, že boky těla nejsou zkosené, je velmi snadné stisknout tlačítka a připojit periferní zařízení. MediaPad M6 je vybaven hlavním fotoaparátem s bleskem a snímačem otisků prstů zabudovaným do tlačítka napájení.

Parametry HUAWEI MediaPad M6
Diagonální 10.8 palců
Rozlišení 2560×1600, 280 ppi
Kapacita úložiště 32 GB, 64 GB
RAM 4 GB
Hlavní/přední fotoaparát 13MP/8MP
Baterie 7 500 mAh
Procesor HiSilicon Kirin 980
Rozměry/hmotnost 25,7x17x0,7 cm/498 g
Cena Od 34000 koruna.

Výhody a nevýhody zařízení Huawei Media Pad M6

rychlý provoz

Odemykání obličejem

Místo svítilny lze použít vestavěný blesk

Kvalitní snímky z předního fotoaparátu

Mini jack pro sluchátka

Úzká čtečka otisků prstů, která ne vždy funguje okamžitě

Může dojít k pádu při otevření několika náročných programů

Oleofobní povlak časem bledne

Kvůli kovovému pouzdru se špatně drží jednou rukou

Odborná recenze tabletů Huawei MediaPad M6 ukazuje, že při jasném slunečním světle nestačí jas obrazovky k pohodlné práci.

⇡#Technické specifikace

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE
Zobrazit 9,6 palce, 1280 × 800, IPS
Dotyková obrazovka Kapacitní, až deset současných dotyků
Vzduchová mezera Ano
Oleofobní povlak Podívejte se na
Polarizační filtr Podívejte se na
Procesor Qualcomm Snapdragon 410 (MSM8916): Čtyři jádra ARM Cortex-A53, 1,2 GHz; 28nm procesní technologie
Grafický ovladač Qualcomm Adreno 306, 400 MHz
RAM 1 GB
Paměť flash 16 GB
Konektory 1 × micro-USB 2.0 1 × microSD 1 × konektor pro náhlavní soupravu 3,5 mm 1 × micro-SIM
Cellular 2G/3G/4G LTE Cat. 4 (150 / 50Mbps) Podpora hlasových hovorů a SMS / MMS
Wi-Fi 802.11b/g/n, 2,4 GHz
Bluetooth 4.0
NFC Ne
IR port Ne
Navigace GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou
Senzory Světelný senzor, akcelerometr/gyroskop, digitální kompas
Hlavní fotoaparát 5 Mpx (2560 × 1920), automatické zaostřování, blesk
Přední kamera 1,9 MP (1600 × 1200), bez automatického ostření
obložení Nevyměnitelná baterie 18,24Wh (4800mAh, 3,8V)
Bezdrátové nabíjení Ne
Velikost 248,5 × 150 mm Tloušťka pouzdra 8,3 mm
Hmotnost 450
Ochrana proti vodě a prachu Ne
Operační systém Google Android 4.4.4 KitKat EmotionUI 3 Shell.0
Oficiální cena 19 990 koruna Zahájení prodeje je naplánováno na duben 2015

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – Systémové a hardwarové informace z aplikace CPU-Z

Zobrazit

Huawei lhal tím, že pojmenoval tablet MediaPad T1 10.0 LTE. V názvu se ostentativně objevují desetiny („10″).0″), zatímco tablet má ve skutečnosti 9,6“ displej. Nutno podotknout, že úhlopříčka je poněkud netradiční – obvykle výrobci plnoformátových tabletů preferují 10,1palcové matrice s poměrem stran 16:9, vzácněji 9,7palcové s poměrem stran 4:3. Tento používá menší obrazovku se standardním širokoúhlým poměrem stran. Zřejmou výhodou pro uživatele je o něco menší pouzdro. Ačkoli se to může zdát trochu zvláštní, půl centimetru je opravdu znatelná změna.

Rozlišení displeje, na druhé straně, nejvíce, že je standardní – 1280 × 800 pixelů. Na moderní tablet nic moc – hustota pixelů na obrazovce je pouhých 157 ppi. Před několika lety to bylo docela přijatelné, ale standardy se neustále zvyšují. Písma nevypadají příliš ostře, čteno z obrazovky MediaPad 10.0 LTE nepohodlné. Filmy a obrázky vypadají lépe, ale zvyknete si na dobrý obraz – ne tak dobrý jako na obrazovce Full HD.

Zařízení používá snímač typu IPS. Jeho pozorovací úhly jsou průměrné: můžete sledovat filmy se dvěma lidmi, ale když se podíváte od kolmice, kontrast výrazně klesá – černá se stává doslova tmavě šedou. Zařízení reaguje na dotyk zcela přesně, bez chyb, a s gesty si také poradí dokonale. Vícedotyková vrstva umožňuje až deset dotyků současně a je velmi citlivá – i v lehkých rukavicích.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – Výsledky testu AnTuTu MultiTouch

Mezi sklem předního panelu a matricí je vzduchová mezera, takže může docházet k četným odrazům od obrazovky. Je pravda, že proti nim pomáhá polarizační filtr, který poněkud rozjasní celkový obraz. Oleofobní vrstva má síto, ale není příliš účinná: nečistoty z povrchu se neodstraní bez námahy, ale nepříjemný pocit jako z okenní tabule se nedostaví.

Jasová rezerva tabletu je střední, s maximální svítivostí bílého pole 333 cd/m2. V interiéru to stačí, ale na přímém slunci jsou informace na displeji špatně čitelné – displej je výrazně vybledlý. Řekněme čtení knihy nebo sledování filmu při ležení na pláži na Huawei MediaPad T1 10.0 LTE bude nepříjemné. Ve tmě však zařízení nepálí oči: minimální bílé světlo je pouze 16 cd/m2.

Svítivost černé není vysoká (v tomto případě méně znamená lépe): při maximální svítivosti dosahovala 0,38 cd/m2. To je pro matrici IPS zcela přijatelné. Černá vypadá poměrně sytě i při 100% úrovni podsvícení. Úroveň kontrastu displeje MediaPad T1 10.0 LTE dobrý – 876:1. Lepší je samozřejmě lepší, ale horší je lepší – a možná ještě častěji.

Teplota barev ve stupních šedi je téměř ideální. Průměrně 6450K (benchmark je 6500K). Obraz na displeji není ani teplý, ani studený, ale přesně takový, jaký má být. Tablet nabízí možnost nastavení vyvážení bílé, ale nevidíme důvod, proč ji používat – kromě možnosti upravit si obraz podle vlastních preferencí.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – nastavení displeje

Křivka gama ve stupních šedi také téměř odpovídá referenční křivce – malou odchylku ve střední oblasti lze bezpečně ignorovat. U gama křivek barevných složek je situace poněkud horší. Jde o to, že polotóny základních barev – modré, zelené a červené – vypadají podstatně tmavší než vlastní barvy.

Barevný gamut je výrazně menší než referenční prostor sRGB a tvar trojúhelníku je poněkud zkreslený. Obraz na obrazovce vypadá vybledle a zelená barva má často lehce citronový nádech. Zatímco zbytek designu je poměrně dobrý, možná vás překvapí, že barevná škála není tak působivá, jak by mohla být: chybí spousta barev, spousta vlasů, spousta pěny atd.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – barevný gamut obrazovky tabletu (žlutý trojúhelník) v porovnání s barevným prostorem sRGB (bílý trojúhelník)

Hardware a výkon

V tabletu je nainstalována nová, ale již velmi běžná platforma od společnosti Qualcomm – Snapdragon 410 (modifikace MSM8916). Jedná se o relativně nový model na trhu, který nahradil starý Snapdragon 400. Jde o platformu, která se nachází například v telefonu Huawei Ascend G7. Naše testy jasně ukázaly, že Snapdragon 410 se z hlediska výkonu od čtyřstovky příliš neliší. Podporuje však 64bitové výpočty a má sníženou spotřebu energie. Platforma obsahuje čtyři nová jádra ARM, která inženýři společnosti Qualcomm vůbec nevylepšili – Cortex-A53, která nahrazují jádra Cortex-A9, jež vznikla v roce 2009. Maximální rychlost jader procesoru v této modifikaci je 1,2 GHz. Platforma je postavena na známé 28nm technologii.

Používání současné platformy je rozhodně dobrá věc. Je pravda, že tablet má pouze 1 GB paměti RAM, což je téměř vždy dostačující, ale bylo by žádoucí více: například karty v prohlížeči jsou pravidelně načítány tabletem. Vestavěná paměť flash: šestnáct gigabajtů. V případě potřeby ji lze zvětšit pomocí paměťových karet formátu microSD.

Nepočítejte s vysokým výkonem: Snapdragon 410 byl navržen s ohledem na energetickou účinnost. Ale v benchmarcích vše vypadá děsivěji než ve skutečnosti. Každodenní úkoly zvládnete bez problémů: animace operačního systému je dostatečně plynulá, tablet přepíná mezi aplikacemi bez prodlev, při surfování na webu nejsou žádné problémy. Obecně byste na tabletu neměli hrát těžké hry, ale bez problémů vytáhne všechny ostatní.

Tablet přehrává video ve standardním rozlišení bez pádu nebo trhání. U videí ve Full HD bohužel gadget nikdy nezklame. Na druhou stranu na to nebyl stavěný: jednak jeho rozlišení 1280 × 800 pixelů není zrovna lákavé a jednak 16GB vestavěná paměť pojme při tomto rozlišení jen polovinu filmu. Je pravda, že stále chcete přenosné zařízení, které je všestranné a univerzální – pro případ.

Přehrávání na Huawei MediaPad T1 10.0 LTE může hrát pouze příležitostné arkádové hry. Náročnější aplikace povinně vyžadují snížení nastavení grafiky na minimum a stále zaostávají.

Jak vybrat nejlepší tablet Huawei?

Nejlepší tablet Huawei musí splňovat všechny vaše výkonnostní a finanční požadavky. Nejdříve se zamyslete nad tím, k čemu tablet potřebujete.

Když si kupujete tablet, musíte vědět, co od něj chcete. Plánujete sledovat filmy na cestách, hrát hry nebo potřebujete výkonný alternativní počítač? Zohledněte potřebu přístupu k internetu, podporu klávesnice a dostupnost rozhraní HDMI pro připojení k televizoru. Všechny tyto aspekty vám pomohou určit nejvhodnější tablet Huawei.

Kapacita paměti tabletu je pro mnoho uživatelů klíčová. Možnost ukládat velké množství obsahu bez ohledu na jeho typ (fotografie, videa, dokumenty, filmy atd.). .) je důležitý pro všechny. Při nákupu tabletu se musíte informovat o možnosti rozšíření jeho paměťové kapacity. Některé modely nabízejí možnost zvětšení paměti pomocí karet SD. U některých modelů můžete paměť tabletu zvětšit na pořádné zařízení.

Velikost obrazovky

Nezapomeňte, že velikost obrazovky nelze změnit. Rozhodněte se proto předem pro preferované nastavení. Ceny tabletů Huawei samozřejmě závisí na velikosti obrazovky. Větší modely bývají dražší. Pokud je však pro vás tento aspekt důležitý, připravte se na to, že budete muset vynaložit velkou částku. Výrobci nabízejí širokou škálu modelů s displeji od 6 do 18,4 palce. Nejoblíbenější jsou tablety s úhlopříčkou obrazovky od 7 do 11 palců.

Nejlepší tablety Huawei

Příslušenství pro tablety

Přidejte k tabletu pouzdro, které ho ochrání před poškrábáním a nárazy. Navíc jej můžete používat jako stojan při sledování videí. Pokud chcete, můžete tablet přeměnit na minipočítač připojením klávesnice. Můžete si vybrat kabelové nebo bezdrátové připojení (přes Bluetooth).

Kapacitu tabletu Huawei můžete rozšířit připojením některých zařízení s podporou aplikací. Můžete například ovládat teplotu ve svém domě, sledovat svůj zdravotní stav, hrát interaktivní hry, platit kreditní kartou atd. .

⇡#připojení

Možná hlavní trumf Huawei MediaPad T1 10.0 LTE je vestavěný modem, který může pracovat v sítích 4G. Všimněte si, že základní model MediaPad T1 s osmipalcovou obrazovkou má také slot pro SIM kartu, ale podporuje pouze 3G. Obě zařízení mohou pracovat v režimu mobilního telefonu – obě zařízení mohou volat a posílat zprávy SMS/MMS. T1 10″ kvalita příjmu.0 poměrně stabilní. Samozřejmě bez hlasového reproduktoru: Hlasové hovory vyžadují náhlavní soupravu – nebo handsfree.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – venkovní AndroiTS GPS Výsledky testu

Bezdrátová výbava tabletu není nijak zvláštní: podporuje Bluetooth verze 4 a Wi-Fi 802.11.Připojení 11b/g/n na frekvenci 2,4 GHz. Přístroj naviguje v terénu pomocí rádiového modulu, který spolupracuje se satelity GPS (s podporou A-GPS hot-start), GLONASS a BeiDou. Funguje to docela rychle. Půl minuty po spuštění testu přístroj zjistil celkem jedenáct satelitů a navádí se na pět nebo šest z nich. Poloměr chyby navigace se pohyboval v rozmezí deseti až dvanácti metrů, což je zcela normální.

⇡#Autonomní provoz

Baterie zařízení nemá příliš vysokou kapacitu – 18,24Wh (4 800mAh, 3,8V). Platforma v telefonu Huawei MediaPad T1 10.0 LTE je úsporné, rozlišení displeje je malé, takže by mělo stačit. Při používání v režimu tabletu u postele (prohlížení e-mailů, surfování po webu, čtení elektronických dokumentů) se zařízení vyčerpalo za méně než tři dny. A dalo se to očekávat: v režimu spánku je spotřeba energie prakticky zanedbatelná – 3 % za osm hodin spánku. Takže životnost MediaPadu T1 10.0 LTE závisí pouze na pracovní zátěži.

V režimu nepřetržitého přehrávání videa při maximálním jasu obrazovky a aktivním připojení Wi-Fi se zařízení vybije za pět hodin a dvaačtyřicet minut. Výsledek je v pořádku, ale mnoho konkurentů „žije“ déle. Chcete-li prodloužit výdrž baterie, můžete samozřejmě snížit podsvícení displeje a vypnout bezdrátové sítě. Měli byste také upravit nastavení úspory energie podle svých představ pomocí vlastního nástroje společnosti Huawei – SmartPower 2.0. Pak by baterie tabletu měla stačit na nepřetržitou práci například během transatlantického letu.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – nastavení úspory energie

Softwarové řešení pro úsporu energie SmartPower 2.0 umožňuje tři režimy spotřeby energie: „smart“ – s dynamickým přerozdělováním výpočetního výkonu, „normal“ – maximální spotřeba energie . V posledním režimu jsou všechny chytré funkce vypnuty – tablet funguje pouze jako mobilní telefon. Systém je schopen analyzovat spotřebu energie v reálném čase a na základě zjištěných údajů navrhnout způsoby optimalizace spotřeby.

Zvuk

Přenášení Huawei Mediapad M1 8.0 lte 16gb recenze bychom rádi zmínili vysoce kvalitní zvuk vycházející z dvojice stereo reproduktorů. Použití pokročilého zvukového systému ospravedlňuje název tabletu. Hudbu, hry a filmy si užijete na maximum. Rezerva hlasitosti uspokojí každého audiofila, kvalita zvuku se při maximální hlasitosti ztrácí jen nepatrně. Při poslechu hudby se vytváří příjemný stereofonní efekt, takže se můžete ponořit do své oblíbené skladby. Výrobce prozkoumal konstrukci tak, aby reproduktory nepřekážely v ruce při žádném režimu provozu.

⇡#Kamera

Sada fotoaparátů tabletu je poměrně skromná – 2 MP vpředu a 5 MP vzadu – ale od tabletu toho moc nepotřebuje. Primární fotoaparát lze spárovat s jedním LED bleskem a má i systém automatického ostření.

Huawei MediaPad T1 10.0 LTE – hlavní fotoaparát

Oba fotoaparáty vytvářejí fotografie, které se nestydí nahrávat na sociální sítě, ale pouze při dostatečném osvětlení. V náročných podmínkách se snímky pokryjí velkým množstvím barevného šumu a stanou se téměř nečitelnými. Přestože fotografování na tabletu nepatří k nejušlechtilejším činnostem. Fotoaparát slouží spíše jako druhé zařízení pro případ, že by se vybil nějaký vhodnější přístroj pro pořizování fotografií nebo videí (například samostatný fotoaparát nebo chytrý telefon). Rychlé a přesné zaměření objektu hlavním fotoaparátem – procento chyb v průběhu testu bylo minimální.

Obsah balení

Tablet MediaPad M1 8.0 jsme obdrželi v originálně řešené bílé krabici, jejíž přední stranu zdobí obrázek zařízení. Svazování je zcela standardní:

• Samotný tablet;
  • kabel microUSB;
  • Nabíječka;
  • Dokumentace a záruční list.
    Balíček Huawei Mediapad
About Martin Svoboda 10972 Článků
Zdravím vás, milovníci domácího pohodlí a vylepšení! Jsem Martin Svoboda, zkušený designér s kaleidoskopickou cestou po říši kreativity a funkčnosti. Pojďte se mnou otevřít dveře do mého světa - světa, kde v každém zákoutí rezonují ozvěny promyšleného designu a snahy o dokonalý domácí klid.